“Ευτυχώς, την ύπαιθρο την κρατούν ακόμα οι ενορίες και οι τοπικοί πολιτιστικοί σύλλογοι και κάποιοι μερακλήδες εθελοντές κοινοτάρχες. Όσο αντέξουν. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση αποδυναμώνεται με ευθύνη κυρίως των κυβερνήσεων αλλά και των αρχόντων της. Την Πέμπτη συζητείται στην ολομέλεια της Βουλής ο νέος κώδικας τοπικής αυτοδιοίκησης, ακούσατε τίποτα στην Χίο, έστω και στην τηλεόραση; Είδατε σε καμιά εκπομπή τον Υπουργό εσωτερικών να συζητά αυτό το τόσο σοβαρό θέμα; Τίποτα απολύτως. Θυμάστε στις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές που ετέθη θέμα διοικητικής διαίρεσης της Χίου; Το ακούσατε ξανά; Για το καθεστώς και την αναζωογόνηση των κοινοτήτων; Πάει και αυτή η ευκαιρία!! Έχουμε ευθύνη;”






